فروش به بهترین قیمت میلگرد بستر آهن بان در کرمان

فروش به بهترین قیمت میلگرد بستر آهن بان در کرمان

کارخانه میلگرد بستر و صنایع مفتولی آهن بان به دلیل درخواست های مکرر مشتریان ، اقدام به فروش به بهترین قیمت میلگرد بستر آهن بان در کرمان نموده تا  شما مشتریان گرامی بتوانید سفارش خود را به راحتی در شهر  خودتان ثبت کرده و تحویل بگیرید.

اما اشاره به نکاتی خالی از لطف نیست که در ادامه آمده است:

یکی از مواردی که در بازار شایعه شده است. استفاده از مفتول گالوانیزه در تولید میلگرد بستر می باشد. با توجه به اطلاعات علمی و فنی، این ادعا به کلی غیردقیق و کذب است. مفتول گالوانیزه به صورت معمول با دستگاه های اتومات جوش نمی پذیرد و یا در صورت جوش، جای جوش سیاه می شود. کارخانه صنایع مفتولی آهن بان به روش استاندارد، ابتدا میلگرد بستر را تولید و سپس آن را به مراحل آبکاری گالوانیزه ارسال می کند. این فرآیند باعث ایجاد محصولی با پوشش گالوانیزه مناسب می شود که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد. میلگرد بستر خرپایی با استفاده از مفتول فولادی آج دار و مفتول ساده تولید می شود. به این صورت که ۲ مفتول آج دار به موازات هم قرارگرفته و مفتول ساده به صورت زیگزاگ ۷-۸ در بین این دو مفتول به روش جوش مقاومتی، جوش داده می شود. عرض میلگرد بستر با توجه به ضخامت دیوار یعنی در ۳ ضخامت عمده ۵.۵ ، ۱۱ و ۱۵ سانتی متری تولید می شود.

طبق الزامات مقررات آیین نامه ۲۸۰۰ مفتول های کناری حتما بایداز نوع آج دار بوده و ضخامت آن نباید از ۴ میلیمتر کمتر باشد.

از ویژگی های یک میلگرد بستر استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱. اهمیت و رعایت ضخامت استاندارد در تولید میلگرد بستر

۲. اهمیت وزن هر شاخه و رعایت استانداردهای کیفیت

۳. تولید میلگرد بستر با استفاده از مفتول گالوانیزه

۴. کیفیت جوش و آج به عنوان عوامل کلیدی در ارتقاء کیفیت

جهت کسب اطلاع از فروش به بهترین قیمت میلگرد بستر آهن بان در کرمان با شماره ۹۱۰۱۶۷۵۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی محصولات، مقالات مرتبط با میلگرد بستر و تفاوت میلگرد بستر با وال پست را مطالعه بفرمایید.

در ضمن شما می توانید فیلم تولید میلگرد بستر در کرمان را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آهن بان و تلگرام آهن بان مشاهده بفرمایید.

 

آهن بان همراه با اطمینان

محصولات مرتبط

میلگرد بستر

مفتول سیاه

مقالات مرتبط

آرماتوربندی فونداسیون چیست؟

ویژگی میلگرد بستر استاندارد

تفاوت میلگرد بستر با وال پست چیست؟