میلگرد بستر نردبانی

میلگرد بستر نردبانی

جزئیات میلگردبستر نردبانی

میلگرد بستر نردبانی

توضیحات

میلگرد بستر نردبانی طبق انتشار پیوست ششم آیین نامه سازمان مقررات ملی ساختمان از موارد مهم و قابل استفاده در مقاوم سازی ساختمان ها می باشد. شما می توانید در صورت نیاز جهت آشنایی با میلگرد بستر خرپایی به صفحه مربوطه مراجعه نموده و اطلاعات کاملی بدست آورید.

نحوه ساخت و سایز میلگرد بستر نردبانی

در گروه تولیدی آهن بان ، به جهت الزام مقررات، مستحکم بودن و همچنین عدم زنگ زدگی، این نوع میلگرد بستر از جنس فولاد گالوانیزه و آجدار  تولید می شود. در این مفتول ، ۲ مفتول آجدار به موازات هم قرارگرفته و یک مفتول ساده که نیازی به آجدار بودن ندارد به شکل نردبانی بین این ۲ مفتول با جوش مقاومتی ، جوش داده می شود.  محل قرارگیری این محصول بین ردیف های دیوار و مدفون شده در ملات های ساختمانی می باشد. باتوجه به ضخامت دیوار ، عرض این نوعع میلگرد تعیین می شود. ۳ عرض عمده دیوارها در دیوارچینی ۵.۵ ، ۱۱ و ۱۵ سانتی متر است

کاربرد میلگرد بستر نردبانی

برای ساختمان سازی هر دو مدل این میلگردهای بستر مناسب و استاندارد هستند و تنها تفاوت میان آن ها مدل اتصال و جوش دادن مفتول میانی آنهاست ، در میلگرد نردبانی به صورت قائم بر مفتول کناری و در میلگرد خرپایی به صورت زیگزاگ یا ۷-۸ و یکپارچه اتصال داده می شود. پیشنهاد گروه تولیدی آهن بان به شما میلگرد بستر خرپایی است.