راه اندازی دستگاه کشش

راه اندازی دستگاه خط کشش کارخانه صنایع مفتولی آهن بان

صنایع مفتولی آهن بان به پشتوانه تجربیات چندین ساله در زمینه محصولات مفتولی و با اتکا به کادری متخصص و متعهد، باهدف تامین نیازهای پروژه های صنعتی و ساختمانی کشور، پای به عرصه تولید این محصولات نهاده است.

بکارگیری ماشین آلات به روز و پیشرفته و بهینه سازی علمی و اصولی فرایندهای تولید ،منتج به تولید محصولات باکیفیت مطابق با استاندارهای روز دنیا گردیده است.

شرکت آهن بان، رمز ماندگاری و پیشرفت خود را رضایتمندی مشتریان محترم می داند و امید دارد به لطف پروردگار متعال و یاری مجموعه مشتریان وفادارخود، سهمی هرچند کوچک در خدمت رسانی به صنایع مختلف کشور و منطقه داشته باشد.

به لطف و یاری خداوند متعال در این روز میمون و مبارک ، دستگاه خط کشش کارخانه صنایع مفتولی آهن بان راه اندازی شد . 

در این مراسم جناب آقای سید علیرضا حسینی مدیریت محترم شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی و سرکار خانم خدامرادی ریاست محترم بانک توسعه تعاون شعبه شهید چمران شهرستان ساوه و هیئت همراه ایشان، از راه اندازی دستگاه کشش بازدید نمودند.

در این بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کارخانه نورد و پروفیل یاران صنعت کوثر آقایان نادر غفاری و علی نوبخت نیز حضور داشتند.

کارخانه صنایع مفتولی آهن بان همر اه در تلاش است تا با :

  • تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارهای مربوطه
  • قیمت مناسب و رقابتی به دلیل حجم تولید بالا و بهینه سازی فرآیندهای تولید
  • موجودی بالای محصولات و تحویل به موقع

جایگاه خود را بین مشتریان هدف خود حفظ کرده و برای ارتقای این جایگاه گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.

کارخانه صنایع مفتولی آهن بان ، با شعار همراهِ با اطمینان در همه جای این مرز و بوم همراه شماست..

راه اندازی دستگاه کشش
راه اندازی دستگاه کشش
خط کشش
کشش مفتول
راه اندازی دستگاه کشش