خانه / محصولات / خرید و قیمت سیم مفتول ۳

خرید و قیمت سیم مفتول ۳

محصول موجود است

برای اطلاع از قیمت با ۰۲۱۹۱۰۱۶۷۵۷ ۰۹۱۲۵۲۴۷۷۹۷ تماس بگیرید

سیم مفتول 4

 

سیم مفتول ۳ - توضیحات

سیم مفتول ۳ میلیمتر کارخانه آهن بان که یکی از بهترین مفتول های تولید شده در کشور است، در بین مصرف کنندگان به مفتول ۳ سیاه آهن بان، مفتول فابریک ۳ میلیمتر آهن بان مفتول فوق کشش ۳ میلیمتر آهن بان، نیز شناخته می شود.

ویژگی های مفتول۳ میلیمتر تولید شده در کارخانه آهن بان

مفتول ۳ میلیمتر آهن بان تولید شده از مفتول کلاف ۶.۵ ابهر با آلیاژ RST34 این آلیاژ دارای کمترین کربن  و بالاترین کیفیت از جهت نرمی می باشد.

کارخانه آهن بان با وجود اینکه این ماده اولیه دارای قیمت بالاتری از دیگر آلیاژها و دیگر کارخانه ها می باشد، به دلیل کیفیت بالای محصول نهایی، خود را متعهد به استفاده از این ماده اولیه با کیفیت نموده است.

سیم مفتول 4

 ویژگی بعدی سیم مفتول۳ میلیمتر سیاه آهن بان نسبت به دیگر مفتول های موجود در بازار بسته بندی مناسب این محصول می باشد که به دلیل درخواست مشتریان و بازاریان عزیز صورت گرفته است تا حمل آن راحت تر باشد، زیرا بیشتر این سایز مفتول با وزن های بالا مانند ۵۰ کیلوگرم تولید می شود. این نوع بسته بندی باعث می شود فرایند آنیلینگ به شکل بهتر و مفتول نهایی نرم تر باشد.

مفتول فابریک ۳ میلیمتر آهن بان با بسته بندی منقش به آرم آهن بان تولید شده تا مشتریان بتوانند از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

با توجه به اینکه مفتول ۳ میلیمتر معمولا نیاز به گره زدن دارد، در نتیجه مقاومت کششی این محصول حائز اهمیت می باشد. مفتول کارخانه آهن بان با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک و انجام فرایند تولید مهندسی و آنیلینگ دقیق محصولی با مقاومت کششی بالا تولید می نماید.

پس به اختصار بیان می شود مفتول فابریک ۳ میلیمتر آهن بان تولید شده از کلاف RST34 ابهر و بسته بندی متفاوت آهن بان تولید و عرضه می شود. لازم است بدانید مفتول هر چقدر دوده و پوسته ی کمتری داشته باشد از دید مصرف کننده محصول با کیفیت تری خواهد بود که سیم مفتول ۳ میلیمتر آهن بان دارای این ویژگی نیز می باشد.

کاربرد سیم مفتول ۳ میلیمتر کارخانه آهن بان

در فرایند کشش قبل از رسیدن مفتول به ضخامت ۲/۵ میلیمتر، یعنی مفتول ۳ به بالا در مدل های متنوع برای مصارف گوناگون تولید می شود که می توان به مفتول کلاف، مفتول شاخه با طول ۳ متر، مفتول شاخه با طول ۳۵ سانت، نیز تولید می شود.

تیرچه:

کارگاه های تولید اتوماتیک تیرچه، مفتول های کلاف آهن بان را جهت استفاده در زیگزاگ تیرچه خریداری کرده و استفاده می کنند.

این مفتول ها با توجه به درخواست مشتریان در ضخامت ها کختلف از ۳ میلی متر تا ۴ میلی متر تولید و عرضه می شود.

کارگاه هایی که دستگاه اتوماتیک ندارند، مفتول آهن را بان را در ابعاد ۳۰  الی ۳۰ سانتی خریداری می کنند.

مفتول های با شاخه ی ۳ متری در کارگاه هایی که تولید میلگرد بستر به روش دستی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.  

سیم مفتول ۳ میلیمتر معمولا برای صنایع بسته بندی و کشاورزی کارتن سازی  استفاده می شود.

لازم به ذکر است عموم مصرف کنندگان تفاوتی بین مفتول ها قایل نیستند و از آنها برای اتصال ثابت و محکم مقاطع مختلف استفاده می کنند.

نکات قابل توجه قبل از خرید مفتول ۳ میلیمتر یا فابریک آهن بان

مهمترین مسئله که باید مدنظر داشته باشید، شناخت تفاوت مفتول های تولید شده از کنارورق و مفتول های تولید شده از وایررود(میلگرد کلاف) می باشد تا اشتباها مفتول های کنار ورق را به جای مفتول های به اصطلاح بازار، فابریک خریداری نکنید.

مفتول کنار ورق بسته بندی نداشته، دارای کلاف هایی با وزن های متغیر می باشد که باید وزن گیری شود و دارای فرم مناسب نبوده و نرمی و کیفیت به شدت پایین تری نسبت به مفتول های تولید شده از وایررود و فابریک دارند.

قیمت سیم مفتول ۳ آهن بان

قیمت سیم مفتول۳ میلیمتر سیاه آهن بان مانند هر مقطع فولادی دیگری تحت تاثیر قیمت دلار، قیمت مواد اولیه و عرضه و تقاضا می باشد.

نکته ی بسیار حائز اهمیت :

مفتول آهن بان به دلیل داشتن تیم کنترل کیفی دائمی، مفتول با ضخامت دقیق تولید می کند که این امر باعث می شود نسبت طول به ضخامت آن دارای قیمت مناسب تری باشد، به زبان دیگر شاید مفتول های فابریک قیمت های بالاتری نسبت به مفتول های کنار ورق داشته باشند اما طول کلاف های آهن بان در مقایسه با کلاف های کنار ورق بیشتر است.

یک کیلو مفتول آهن بان حدود ۲۵ درصد طول مفتول بیشتری نسبت به مفتول های کنار ورق دارد. پس درواقع شما قیمت بیشتری در وزن کمتری خریداری خواهید کرد در حالی که در مفتول کنار ورق شما وزن مصرفی(به دلیل ضخامت های متغیر و ضایعات زیاد ) بیشتر در قیمت کمتری خرید خواهید کرد.

مفتول ۳ میلیمتر آهن بان چگونه تولید می شود

میلگردهای کلاف تولید شده در کارخانه ابهر بعد از شست و شو وارد دستگاه تمام اتوماتیک کشش کارخانه شده و به روش نورد سرد با گذر از دوزه ها و تبل های متعدد تبدیل به مفتول ۳ میلیمتر دقیق و سپس به دلیل اینکه گذر از دوزه ها باعث به هم ریختگی ساختار ساختار مولکولی محصول نهایی می شود، بعد از کشش جهت اینکه حالت فنری ایجاد شده را از دست بدهند وارد فرایند آنیل می شوند.

در این فرآیند مفتول تا دمای ۸۰۰ درجه در کوره پخته شده و سپس به آرامی به دمای محیط رسیده نحوه انجام فرایند کوره یکی از مهمترین مراحل کیفی کار تولید سیم مفتول ۳ می باشد.

نحوه خرید آسان مفتول ۳ میلیمتر آهن بان

جهت خرید مفتول آهن بان یا دیگر محصولات تولیدی این کارخانه شما می توانید به شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۷۵۷ تماس گرفته و اقدام به خرید نماید.

در ضمن شما با عضوت در کانال تلگرامی آهن بان می توانید همه روزه در جریان قیمت محصولات تولیدی کارخانه قرار بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید :